Szybki kontakt: +48 58 692 04 57 sprzedaz@entra.pl

Siódemka to zdecydowanie szczęśliwa cyfra. Jak się okazuje – także dla marki Asilo. Siedem lat temu miał miejsce debiut tej kolekcji, która właśnie teraz została doceniona i nagrodzona godłem „Marka Roku – Jakość, Zaufanie, Renoma”. Asilo zasiliła tym samym grono brandów, które cieszą się w Polsce największym uznaniem. Jest to doskonała okazja, by przybliżyć nieco historię rozwoju marki Asilo.

Możemy śmiało powiedzieć, że siedem lat temu rynek drzwi wewnętrznych w naszym kraju był… dość zastygły. Pojawienie się na nim marki Asilo wywołało spore poruszenie. Był to debiut poczyniony zdecydowanym, pewnym krokiem – Entra zaproponowała bezprzylgowe drzwi fornirowane oraz malowane o wysokiej jakości i w konkurencyjnej cenie. Kolekcję można było określić mianem modułowej. Każda para drzwi składała się z powtarzalnych elementów, dzięki czemu możliwe było ustandaryzowanie produkcji i tym samym obniżenie kosztów produkcji.

Początkowo drzwi Asilo oferowane były w podstawowych rozmiarach i sprzedawane w sieci dealerskiej. Atrakcyjna cena i jej stosunek do jakości sprawiały, że kolekcję określano się mianem „Drzwi dla rozsądnych”. Do dziś marce przyświeca idea, zgodnie z którą po stronie klienta leży wyłącznie przygotowanie otworów na drzwi o właściwych rozmiarach, resztą zaś zajmuje się producent.

Dziś drzwi Asilo można kupić w ponad 200 miejscach w kraju, a także za granicą. Zarówno marka Asilo, jak i cała firma Entra ma teraz przed sobą naprawdę wyjątkowe miesiące. Producent drzwi wewnętrznych w 2017 roku obchodzi 30-lecie swojej działalności i z tej okazji zadebiutował na marcowych targach Made Expo w Mediolanie. Firma szykuje się też do zaprezentowania odświeżonej kolekcji Asilo, w drugiej połowie roku planuje natomiast wydanie katalogu drzwi wejściowych GRADARA. To właśnie ich prototypy zostały zaprezentowane na Made Expo. Firma jest zdania, że drzwi mają potencjał podobny do tego, który siedem lat temu zaprezentowała marka Asilo.